Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDIȚII

 

  1. GENERALITĂȚI

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor comenzilor de bunuri si servicii de catre OK MADY S.R.L., prin intermediul site-ului www.cofetarialacoanamare.ro catre clienți si pot fi modificate oricand de catre furnizor.

Site-ul este proprietatea furnizorului.

          Definitii:

Client – persoana fizica sau persoana juridica sau alta entitate juridica ce emite o comanda.

Furnizor – OK MADY S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, Str. Măgura Vulturului  nr. 2, parter și demisol, sector 2, având nr. de inregistrare în registrul comertului: J40/12243/2014, cod unic de înregistrare 33721356 și un capital social de 45000 de lei.

Bunuri si servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre vânzător clientului.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre furnizor si client prin care primul este de acord sa livreze bunuri si servicii cumparatorului, iar acesta din urmă  este de acord sa primeasca aceste bunuri si servicii si sa faca plata acestora.

Comanda confirmata: este realizata in momentul in care produsele parasesc cofetăria insotite de toata documentele aferente comenzii.

Contract – o comanda confirmata de catre furnizor.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile bunurilor si serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.

Folosirea acestui site implica acceptarea tuturor termenilor si conditiilor din această secțiune.

Nu se acceptă comenzi, recepții sau plăți efectuate de către minori.

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice pe site-ul www.cofetarialacoanamare.ro, clientul este de acord cu forma de comunicare (online, telefonica sau poștă electronică) prin care furnizorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente:

a. comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si, eventual de facturare) si conditiile sale specifice

b. Termeni si conditii.

Daca furnizorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de catre vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) si/sau electronica (poștă electronică) din partea furnizorului catre client, iar produsele parasesc cofetăria, fara a necesita o confirmare de primire din partea clientului.

Nu este considerată in niciun moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui contract.

Informatiile prezentate pe site-ul furnizorului au caracter informativ si pot fi modificate de catre acesta fara o anuntare prealabila.

  1. OBLIGATII SI DREPTURI EXTINSE ALE FURNIZORULUI

Furnizorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in comanda si va livra bunurile si serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile clientului.

Informatiile prezentate pe site au caracter informativ si pot fi modificate de catre furnizor fara un anunt prealabil. Modificarile intervenite nu vor avea efect retroactiv si se vor aplica exclusiv pentru comenzile plasate ulterior intervenirii lor.

Din considerente legate de spatiu si/sau coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete, insa furnizorul face eforturi de a prezenta informatiile cat mai corecte si relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

Furnizorul are libertatea de gestionare a informatiilor primite prin intermediul opiniilor clienților fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

Clientul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice niciuna dintre informațiile primite de la furnizor.

Numele site-ului este inregistrat in proprietatea OK MADY S.R.L. si nu poate fi preluat, copiat sau folosit fara acordul scris al proprietarului.

  1. CONFIDENTIALITATE

Informatiile de orice natura furnizate de catre client furnizorului vor ramane in proprietatea acestuia din urmă. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al furnizorului.

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire de informații catre terte parti nu va fi facuta de client cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al furnizorului.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, se oferă furnizorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. De asemenea, sunteti de acord ca furnizorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati transmis prin intermediul site-ului.

  1. TERMENE

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau inițiere a comenzii, furnizorul trebuie sa anunte clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii. In cazul in care furnizorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrându-se in termen de cinci zile lucratoare.

  1. LIVRAREA ȘI RECEPȚIA BUNURILOR

Comenzile se pot prelua cu maxim șapte zile înainte de data livrării sau ridicării produselor.

Produsele sunt oferite in limita disponibilitatii stocului. Nu pot fi cerute despagubiri in cazul in care comanda nu poate fi onorata din motive intemeiate (lipsa produsului din stoc, eventuale erori etc.). OK MADY S.R.L. va notifica telefonic sau prin intermediul poștei electronice clientul despre deficiețele aparute.

Livrările de produse la domiciliu sau ridicările de la cofetărie se pot efectua într-un interval orar cuprins între 1 și 24 de ore de când s-a confirmat comanda, în funcție de disponibilitatea produsului în cofetărie sau la laboratoare, cu excepția celor șase zile de sărbătoare legală prevăzute mai jos, când termenul se modifică corespunzător.
Livrările de produse se fac pe o rază de cinci kilometri în jurul cofetăriei situate în București, Strada Măgura Vulturului, nr. 2 sau cu ridicare direct de la locație.
Livrarea produselor se efectuează în fiecare zi, cu excepția zilelor de 1 ianuarie, 2 ianuarie, prima zi de Paști, a doua zi de Paști, 25 decembrie și 26 decembrie, în intervalul orar 8-21.

Se efectuează livrări pe teren pentru comenzi de minim 50 de lei.

Livrarea bunurilor este gratuită.

  1. DOCUMENTE FISCALE – PLATI

Preturile produselor afisate in cadrul site-ului includ taxa pe valoarea adăugată, conform legislației in vigoare.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda.

Furnizorul va emite catre clienții-persoane fizice bonuri fiscale, iar la cerere și factură, iar pentru clienții-persoane juridice se vor emite facturi simplificate (bonuri fiscale ce au înscris codul unic de înregistrare al clientului), obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare întocmirii documentelor fiscale, în conformitate cu legislatia in vigoare.

Pentru comenzile efectuate pe site plata se poate efectua la livrare (ramburs) sau la ridicarea produselor din cofetărie.

  1. RISCURI SI RESPONSABILITATI

a.Livrare

Furnizorul se obliga sa expedieze bunurile in sistem de curierat “din usa in usa” catre client sau in cofetărie, conform optiunii clientului.

b. Transport – Ambalare

Transportul bunurilor se va efectua prin intermediul curierului intern al furnizorului, în condiții de calitate și siguranță alimentară.

Furnizorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

In cazul in care la livrare produsele sunt deteriorate, furnizorul recomanda clientului sa refuze bunurile.

Furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientul daca acesta manifesta un limbaj neadecvat.

  1. ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand bunurile sunt conforme cu caracteristicile mentionate in comanda. In cazul in care clientul descopera ca produsele livrate nu sunt conforme specificatiilor sau proprietățile organoleptice sunt afectate, atunci furnizorul va lua măsuri pentru înlocuirea produselor.

  1. GARANTII

Toate produsele comercializate pe site beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele provin din surse autorizate.

Clientul este de acord că folosirea site-ului se face pe riscul acestuia, site-ul, informațiile, materialele acestuia necreând vreun tip de garanție.

  1. TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea clientului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul furnizorului).

  1. RASPUNDERE

Furnizorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre furnizor a oricarei dintre obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor dupa livrare.

Furnizorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

  1. FORTA MAJORA

Niciuna dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

  1. LEGEA APLICABILA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre OK MADY S.R.L. si clienti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.